Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. εμπιστεύτηκε την Data Communication για την υλοποίηση cloud έργου Microsoft Dynamics 365

11/06/2018

Ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός Σ.Φ.Π, από τους μεγαλύτερους και αρχαιότερους, ελληνικούς, αθλητικούς συλλόγους, με παρουσία από το 1925, επέλεξε την Data Communication, Microsoft Gold Partner, για την υλοποίηση cloud έργου Customer Relationship Management, βασισμένου στην κορυφαία, διεθνώς, λύση Dynamics 365 (CRM).

Το έργο είχε ως στόχο την κεντροποιημένη back office παρακολούθηση των μελών και φιλάθλων του Ολυμπιακού, τη βέλτιστη διαχείριση των οικονομικών ενισχύσεων, καθώς και την επίτευξη υψηλού επιπέδου υπηρεσιών υποστήριξης των φιλάθλων, μέσα από την άρτια διασύνδεση του CRM συστήματος με το νέο site και με το σύστημα Ticketing του σωματείου.

Με την υλοποίηση του έργου Dynamics 365 (CRM) από την Data Communication, εταιρεία με πιστοποιημένη γνώση της σειράς Dynamics 365 και εκτενή εμπειρία μέσω υλοποίησης 200+ έργων σε πλατφόρμες Microsoft Dynamics, διασφαλίστηκε η άμεση πρόσβαση -μέσα από ένα ενιαίο σύστημα – στο σύνολο των πολυσχιδών δεδομένων του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, η πλήρης παρακολούθηση της συνολικής εικόνας όλων των ενεργών φίλων του, καθώς και η ολοκληρωμένη διαχείριση των ποικίλων οικονομικών ενισχύσεων του σωματείου.

Το Dynamics 365 (CRM), το κορυφαίο διεθνώς σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων της Microsoft,  προσφέρει στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό τη δυνατότητα να διαχειρίζεται και να αξιοποιεί κατάλληλα όλες τις πληροφορίες των επαφών του, ενσωματώνοντας πληθώρα εξειδικευμένων λειτουργιών και εργαλείων και επιτρέποντάς του, να ενισχύει τις πωλήσεις του μέσα από στοχευμένες ενέργειες Marketing και ισχυρά εργαλεία reporting. Παράλληλα, η λύση συμβάλλει σημαντικά στην αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των φιλάθλων μέσα από τη διασύνδεση τόσο με το νέο site του σωματείου, όσο και με το σύστημα Ticketing, απλοποιώντας τις διαδικασίες εγγραφής, απόκτησης κάρτας μέλους και online έκδοσης εισιτηρίων.

Συνολικά, με την αξιοποίηση του Dynamics 365 (CRM) ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός είναι πλέον σε θέση να ελέγχει πλήρως τη συνολική του αλληλεπίδραση με τους φιλάθλους και τα μέλη του σε ένα σύστημα, προσφέροντάς τους μία άκρως βελτιωμένη εμπειρία. Και όλα αυτά μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον, σχεδιασμένο με τη μοναδική προσέγγιση Microsoft, πλήρως εναρμονισμένο στον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό GDPR.


Νέα


Check Our Feed