Νέο λογότυπο και ανανέωση για το Bing

19/09/2013

Η Microsoft παρουσίασε το ανανεωμένο λογότυπο της μηχανής αναζήτησης Bing, εντάσσοντάς το στη νέα ομογενοποιημένη αισθητική των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής “Brand and Creative” στην Microsoft το νέο λογότυπο έχει άμεση συνάφεια πλέον με την εικόνα των προϊόντων της εταιρείας, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική λογική. H κίνηση αυτή είναι μέρος μίας ευρύτερης προσπάθειας, ώστε οι καταναλωτές να διαμορφώσουν μία διαφορετική εικόνα για τη Bing και για το πως η διαδικασία τής αναζήτησης είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, η δημιουργία του δεν ήταν εύκολη υπόθεση και συγκεκριμένα χρειάστηκαν εκατοντάδες μελέτες και δοκιμές σχετικά με τη γραμματοσειρά, το χρώμα, το μέγεθος και τη μορφή του. Η γραμματοσειρά που χρησιμοποιήθηκε είναι μια τροποποιημένη έκδοση της Segoe ενώ το χρώμα από μπλε έγινε πορτοκαλοκίτρινο. Το γραμμα ‘b’ παρέμεινε μικρό ενώ όλα εμφανίζονται αρκετά διαφοροποιημένα και πιο καθαρά.

Οι αλλαγές δε σταμάτησαν όμως στο λογότυπο, αφού η μηχανή αναζήτησης αλλάζει πλέον και τον τρόπο εμφάνισης των αποτελεσμάτων της από τρεις στήλες σε δύο, ενώ η αναζήτηση γίνεται πλέον πιο απλή και γρήγορη.


Νέα


Check Our Feed